University Librarian Centre | University of Cagliari
UniCA Eprints

La formazione professionale degli insegnanti: situazione alla luce della riforma degli ordinamenti didattici universitari

Torrazza, Sergio (2000) La formazione professionale degli insegnanti: situazione alla luce della riforma degli ordinamenti didattici universitari. Rendiconti del Seminario della Facoltà di Scienze dell'Università di Cagliari, 70 (Supple). pp. 100-103. ISSN 0370727X

[img]
Preview
PDF
16Kb

Official URL: http://www.unica.it/scienzemfn/fileadmin/Documenti...

Abstract

In this note, some aspects concerning the teacher’s formation, with reference to the changes of the university education, are investigated.

Item Type:Article
Date:2000
Institution:Università degli Studi di Cagliari
Divisions:Centri > Seminario Scientifico della Facolta' di Scienze MM.FF.NN.
Subjects:Area 11 - Scienze storiche, filosofiche, pedagogiche e psicologiche > M-PED/03 Didattica e pedagogia speciale
Uncontrolled Keywords:Formation, teacher, university education
ID Code:325
Deposited On:13 Nov 2008 10:55

Repository Staff Only: item control page